Dockan är död

1# 821218-****#  *****# 10# 0*# Saldo på ditt konto är -67 kronor.

vart  tog  lönen vägen?
25:e idag  då brukar jag få lön från morgondistributionen, hmm

Men  Jaa! visstja! jag har ju två banker haha blir till att åka dit och hämta ut peningar idag. 

Luna vaknade med ett rop efter mamma fast än hon ropar mamma blir hon ändå nöjd varje morgon att pappa kommer=)

Ligger och myser en stund framför tv 3 då dosan är borta ligger  säkerpå Lunas rum någonstans.
Sen kliver vi upp och käkar gröt jag och Luna, mysigt.

NU ska jag ner till affären och köpa blöjor.

Men nu kommer Luna och  säger att dockan är död, så nu lär jag gå och se efter vad hon menar med det.

Härligt med Måndag iallafall ha en bra dag. 

Hörs sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0