SlöSöndag.

Hallå!
Söndag, ungarna springer/kryper runt i  vardagsrummet och leker, madrasserna ligger kvar  på golvet efter nattens period. Madde ligger på en av dem och tittar på nå hundprogram. Slösöndag kallar jag den, helt underbart enligt mitt tycke.

Natten var skön, Stella vaknad en gångf och ville ha lite välling. Sen låg hon och hosta en stund ikapp med mig. Luna vaknade  klockan  halv åtta la sig vid  min sida och tittade på morgonbolibompa  och så klart fastnade jag också för det. Sen blev det frukost.

Tog en skön morgon promenad med Sessan träffade på en granne som ville ge bort en potta till Luna och det var snällt Luna gillade den iallafall.


Igår kväll hyrde jag och Madde en film som heter Gansgster med Kjell Bergqist och Mickael Persbrand, helt  okej faktiskt framförallt mysigt att ligga  och titta på  film dricka lite läsk och vara sjukskriven från nattjobbet (tidningsbudet) med min älskling.


Nu blir det lite mer fart här hemma . Röjja undan i vardagsrummet och i köket sen blir det äta PappaJörgen Pannkakor med sylt och glass=)


Hoppas ni frå en fin söndag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0