Älskling


Älskling!
Jag älskar dig. Just du får mig att må bra.
När du är glad blir jag glad, När du skrattar så kanske inte jag skrattar men jag känner
att hela min kropp fylls av energi.

När du är ledsen gör det ont i mig, riktigt vart vet jag inte, men det känns liksom inge bra.

Åtta år och fem månader är våran tid tillsammans. Vi har gått över eld och vatten tillsammans.
Med tanke på allt vi gått igenom.

Jagtror att alla händelser i vårat liv tillsammans har fört oss närmare och vi har blivit starka.
Vi vet vad vi vill ochvad vi har att kämpa för.

Motgångar, vi stöter på motgångar många gånger. Vi hatar våra motgångar men när vi fattar tag i våra händer och ger varandra en varm kram så tar vi oss igenom det med.

När vi blir ledsen, arg och besviken, säger vi saker som vi egentligen inte menar, för isamma stund vi säger det så ångrar vi oss, Jag  vet att du älskar mig och du vet att jag älskar dig.
Och vi vill leva med varandra.

Du ska veta att jag finns för dig och att jag älskar dig.
Tack för att du finns.  


Kommentarer
Postat av: madde

vad gullig du är älskling love you det var fint skrivit! <3

2010-11-01 @ 11:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0