Messmör

Hallå!

Vilken natt.
Stella vaknadejust när man sagt gonatt, hon hostade och hostade stackarn kunnde inte riktigtsomna om.
Men till slut runt klockan 05.00 somnade hon och jag kunnde sova.

Vaknade vid 09.00, Klockan 10 ska Luna vara på gympan, Stella kryper runt i lägenheten helt i sin egen värld med massa messmör runt ansiktet. Så fick det bli in i bilen med messmör runt fejjan. Kommer fram prick 10. Det är familjen Bäckström i ett nötskal ;)

Nu sitter jag här, har just tagit bort frukosten Stella leker i Lunas rum med en docka. (fortfarande messmör runt munnen) Om 30 minuter ska Madde och Luna hämtas från gympan.

Sen får vi se vad som händer idag.

Nu ska jag plocka upp lite här hemma, Hoppas på en bra dag idag.


Kommentarer
Postat av: janet

låter som ni haft fullt upp i natt. kan glädja dig med att det blir bättre vid 14 års åldern med sömnen. heheeeee sköjja lite. jag tycker ni är jätteduktiga och det är tur att mina prinsessor fick just er som föräldrar. kjaaaam

2010-10-23 @ 13:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0