Chokladbollar

Hallå!

Kvällen, Ungarna sover.
Vilken dag. Fast den har gått fort känns det som att den har varit hur lång som hälst. Känndes som att det var en vecka sedan vi satt i köket och käkade pannkakor med sylt och glass.

Yeah yeah!
Käkade vegitarisk tacos i kväll det var riktigt gott fast  väldans smetigt haha.

Efter det busade jag med Stella medans Madde och Luna bakade chokladbollar sen satt vi och fikade mmm det var gott det.
SEn lekte vi en stund med ungarna tills det var läggdax. Måste säga att ungarna var rätt mycket upp i varv  ikväll. Stella som brukar somna rätt fort låg och jollrade i sängen och Luna var ovamligt pratig medans jag läste för henne. Inte konstigtr slog tangen mig då chokladbollarna innehåller kaffe och socker =/ men men nu sover  dem så sött i sina sängar.

Jag har en het kastrull på spisen för nu är det the dax och en film på tv.

I morgon blir det Matte för hela slanten, sen på Kvällen blir det Mindfulness (medveten Närvaro) härligt ska det bli.

Ha en bra Söndags kväll mina vänner.

Lite info om Mindfulness
http://sv.wikipedia.org/wiki/Medveten_n%C3%A4rvaro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0